Thon Partner Hotell Kungsbron · 14 Jun - 16 Jun · 2 Guests
Room 1
Adults
2
Children
0
Home Thon Partner Hotell Kungsbron
Book a 2 night stay from 4600 SEK

Thon Partner Hotell Kungsbron

Västra Järnvägsgatan 17, 11164, Stockholm
8.8 Excellent (237 reviews)

About this property

Check-in: 15:00
Check-out: 11:00
Gym
Handikappsanpassat
Restaurang
Rökfria rum
Parkering mot en kostnad
Elbilsladdare
Smart-TV
Gratis WiFi
Minibar
Bar
Gratis parkering

Description

Thon Partner Hotell Kungsbron i Stockholms centrum ligger bara två minuter från Stockholms centralstation. Hotellet erbjuder bekvämt och modernt boende med hög kvalitet i centrala Stockholm. Alla rum och sviter samt lobbyn är inredda med exklusiva skandinaviska trämöbler. Rummen har även kvalitetssängar från Jensen, energibesparande LED-tv och kostnadsfri Wi-Fi. Thon Partner Hotell Kungsbron ligger ett stenkast från snabbtåget Arlanda Express, flygbussarna och Stockholms centralstation. 

  • 151 rökfria rum
  • Dubbelrum & Enkelrum
  • Bar
  • Restaurang
  • Gratis gym i närheten
  • Bagageförvaring
  • LED-tv
  • Gratis Wi-Fi
  • Chromecast
  • Parkering (avgift tillkommer)
  • Rullstolsanpassat
  • Hårtork på rummet
  • Vattenkokare
  • Daglig städning
  • Kontantfritt hotell

Availability

Dubbelrum utan fönster med frukost

Sleeps 2
0
Only 2 rooms left!
Total price for 2 Nights.
4600 SEK

Dubbelrum med frukost

Sleeps 2

Dubbelrum med en 160cm säng eller 2*90cm sängar. Frukost ingår.

0
Only 1 room left!
Total price for 2 Nights.
5000 SEK

Uppgraderat dubbelrum med frukost

Sleeps 2

Uppgraderat dubbelrum har fönster och en 180cm dubbelsäng

0
Only 1 room left!
Total price for 2 Nights.
6000 SEK
Excellent 237 reviews
8.8

What guests said

Location
9.0
Facilities
8.3
Staff
9.1

See what they love

Ulrika

28 January 2026
8

Bästa läget med närheten till Centralstationen samt hotellets fina frukost, saknade ingenting! Fräsch och stort badrum, goa täcken!

Ann-Louise

24 January 2026
10

Ett fantastiskt bra hotell med en väldigt god frukost och fin personal med ett trevligt bemötande. Närheten till tåget är så bra och ett billigt pris på rummet gjorde vistelsen så smidig.

Ari

20 January 2026
9

Rummet var ok och frukosten var jättebra👍

Lars-Åke

19 January 2026
9.5

Mycket bra

Explore the area

What's nearby

Sergels Torg 656m

Please select one or more rooms you want to book

Sun 14 Jun - Tue 16 Jun (2 Nights)

You have selected a different number of rooms than what you searched for. Please change the number of rooms to add to basket, or redfine your search.

8.8 Excellent (237 reviews)

Categories

Location
9.0
Facilities
8.3
Staff
9.1

Customer Reviews

Ulrika

28 January 2026
8

Bästa läget med närheten till Centralstationen samt hotellets fina frukost, saknade ingenting! Fräsch och stort badrum, goa täcken!

nina

27 January 2026
9

Ann-Louise

24 January 2026
10

Ett fantastiskt bra hotell med en väldigt god frukost och fin personal med ett trevligt bemötande. Närheten till tåget är så bra och ett billigt pris på rummet gjorde vistelsen så smidig.

Ari

20 January 2026
9

Rummet var ok och frukosten var jättebra👍

Lars-Åke

19 January 2026
9.5

Mycket bra

Carina

11 December 2025
10

Eva

11 November 2025
10

Centralt hotell, men ändå tyst på nätterna. Små rum men för oss spelade der ingen roll. Bra säng.

NANCY

02 November 2025
9.5

Inger

13 October 2025
8

Anna-Maj

09 October 2025
9.5

Anna

08 October 2025
10

Bästa hotellet, nära till city och kollektivtrafik. Försöker alltid att få ett rum på detta hotell.

Torbjörn

08 October 2025
8.5

Service andan mycket bra! Rummet höll vad vi efterfrågat! Imponerande frukost o utbud!! Chefen mycket trevlig o glad!!

Ragnhild

19 September 2025
9

Små men funktionella rum. Dubbel superior var perfekt för en person. Litet trångt i frukostmatsalen men bra utbud med bl.a. ingefärashots och våfflor. Trevlig personal.

Kerstin

16 September 2025
9.5

Joakim

03 September 2025
10

Jag har aldrig blivit så vänligt omhändertagen på ett hotell som på detta Thon hotell. Frukosten var toppen!

Eva

23 August 2025
8

Spartansk men härlig personal

Barbro

09 August 2025
10

Kerstin

20 July 2025
10

Trevlig personal, god frukost, helt okej rum och nära till det mesta.

Inger

14 July 2025
9

Bra prisvärt boende. Nära till all kommunikation.

Erica

09 July 2025
10

Julia

08 July 2025
10

En bra hotell med trevlig personal och bra frukost.

Randi

07 July 2025
9.5

Kari

07 July 2025
9.5

Monica

30 June 2025
10

Mia

30 June 2025
9.5

Enkelt, trevligt, hjälpsam personal och en fantastisk frukost

Lotta

18 June 2025
9.5

Karin

06 May 2025
9.5

Rummet superbra men mycket störningar på tv. Mycket trångt vid frukosten.

Paul

01 May 2025
8.5

Rum med fönster, men utan utsikt. Bra rum, bra frukost, trevlig och hjälpsam personal. Bra centralt läge nära Centralstation och T-Centralen.

Paul

01 May 2025
8.5

Rum med fönster, men utan utsikt. Bra rum, bra frukost, trevlig och hjälpsam personal. Bra centralt läge nära Centralstation och T-Centralen.

Marie-Louise

14 April 2025
10

Åke

10 April 2025
8.5

Airi

09 April 2025
10

Berit

07 April 2025
7.5

Mycket bra frukost.

Björn

03 April 2025
9.5

Mycket bra frukost, möjlighet att träna på STC-gym på kort gångavstånd, bar öppen till kl 24 på lördag kväll, hjälpsam personal. Nära till Cityterminalen och Centralstationen. Saknade bara bastu på hotellet.

Jerry

30 March 2025
10

Ann-Catrin

19 March 2025
10

Personalen var supertrevliga!

Marianne

19 March 2025
10

Maria

17 February 2025
9

Fantastisk frukost

Marie

05 February 2025
9.5

Enkelt hotell som hade det som behövs. Trevlig personal o fin frukost. Bra läge med nära till allt.

Inger

04 February 2025
8.5

Katarina

04 February 2025
10

Mycket bra hotell på alla sätt, bra läge, supertrevlig personal och väldigt god frukost. Aningen varmt i rummet (rum utan fönster) på natten men gick ju att ta av sig täcket en stund ;)

Emma

02 February 2025
8.5

Nära och bra hotell när man ska åka vidare från Stockholm Central

Per Esben

02 February 2025
8

Per

01 February 2025
10

Björn

29 January 2025
10

Centralt hotell med lugnt läge. Uppskattade mest att det av en kort promenad från Stockholm C

Naima

27 January 2025
8

Det var ett bra hotell till ett bra pris från Hotellpremien. Helt ok standard. Bra beläget med tanke på närhet til stan. Bra med tillgång till gym i närheten av hotellet.

Åsa

24 January 2025
10

Irene

23 January 2025
8.5

Barbro

13 January 2025
9.5

Ellen

07 January 2025
8.5

Et enkelt standard hotell, med god frokost og god service. Små rom, men fin beliggenhet når man kom frem til Stockholm med kollektivt. Gå avstand til alt man måtte trenge.

Yvonne

22 December 2024
10

Allt bra, fin och engagerad personal.

Gunilla

04 December 2024
9

Trivsam lobby. Fantastiskt trevlig personal

Åsa

27 November 2024
9.5

Mycket prisvärd vistelse med magnifik frukostbuffé. Återkommer gärna.

Kirsi

26 November 2024
9

Ulla

23 November 2024
9

Valde detta alt. främst pga läget. Nära Centralstn. Helt OK, prisvärt. Bra frukost. Rum och toalett kändes lite trånga. Vet inte om städ. ingick i priset. En av fyra dagar var sängarna bäddade, papperskorgar tömda.

Britta

13 November 2024
10

Centralt, trevlig lite mindre lobby med lite spel och tidningar.

Matts

11 November 2024
9

Allt var bra!

Rose-Marie

31 October 2024
8

Jorunn Sofie

28 October 2024
7.5

Rommene er som en sovefabrikk. Ligger i underatesjen uten vindu, rad på rad. Veldig koselig lobby, og veldig bra frokost,

Elin

23 October 2024
9.5

Perfekt läge mellan Centralen och Oscarsteatern. Supertrevlig personal! Goaste sängarna jag faktiskt upplevt på hotell - och då sov vi i ett rum utan fönster. Tyst och skönt på natten och frukosten va kanongod! Här bor vi igen! :)

Marita

16 October 2024
7

Rummen hade enkel standard. Frukosten var god.

Maria

22 June 2024
10

Mycket bra läge, bra pris! Enda nackdelarna var att det var avloppslukt i badrummet och att det inte gick att få glutenfria pannkakor på frukosten. Ändå mycket nöjd med vår vistelse!!

Anna

03 March 2024
9.5

När Centralstationen, Oscars teatern och casino Cosmopol. Väldigt fin frukostbuffé.

Ragnar

29 February 2024
9

Kerstin

28 February 2024
7.5

Bra med undantag av lång väg till frukostmatsalen när man är i behov av rullator. Ingen hiss dit och trappor att passera.

Marianne

28 February 2024
8

Väl litet rum. Dåligt med hyllor i duschrum. Annars jättebra frukost sköna sängar. Trevlig personal.

Helene

20 February 2024
10

Rent ,lugnt och mycket centralt.

Ann-Britt

16 February 2024
8.5

Mikael

07 February 2024
9

Mycket bra beläget boende nära till teatrar på Kungsgatan. Trivsamt Hotel med en väldigt bra och allsidig frukost.

Annika

29 January 2024
10

Anna

29 January 2024
8.5

Robert

24 January 2024
8.5

Vi kan verkligen rekommendera detta hotellet, med tanke på läget nära Central stationen, Oscarsteatern, bra restauranger o centrum.

Inger

24 January 2024
10

Tina

03 January 2024
9

Josefin

22 December 2023
8.5

Centralt läge rent och snyggt . God frukost .

Eskil

13 December 2023
10

Selv om det ikke er vinduer på rommet, så gikk det bra. Gode senger

Liselotte

12 December 2023
10

Trevlig personal. Bra läge nära Centralen. Supersköna sängar. Vi bodde i rum utan fönster, tyst och skönt. Inget väsen utifrån.

Lars-Åke

09 December 2023
9.5

Det var bra rummet utan fönster var bra jag behöver inte något fönster för att sova en natt. Jag kommer tillbaka i slutet av Januari.

Ulf

07 December 2023
9

Carina

07 December 2023
10

Perfekt läge med gångavstånd från Centralstationen. Mysig lobby. Bra frukost och supersköna sängar

Jessica

06 December 2023
8.5

Alva

06 December 2023
9.5

Lars

22 November 2023
9.5

Marie

15 November 2023
8.5

Trevligt bemötande vid ankomst, behjälplig personal när vi stötte på ett problem. Nära till drottninggatan och centralen! Nätta rum som fyllde sin funktion. Trevlig frukostlokal och bra utbud.

Gerd

07 September 2023
9.5

Nära Cityterminalen, litet hotell, trägolv, trevlig matsal. Möjlighet att lämna bagaget.

Malin

31 August 2023
8.5

Mycket trevlig och hjälpsam personal!

Marguerite

28 August 2023
10

Gisela

27 August 2023
7

Praktisk läge nära Centralen, mycket vänlig och service inställd personal - trist och trångt rum, utan charm , fönster ut mot parkeringshus, men rent och lugnt; bra frukost, behövs kanske inte et så stort urval, kontrast till det spartanska rummet

Barbro

25 August 2023
6.5

Kirsi

23 August 2023
10

Olof

20 August 2023
8.5

Bra med bagagerum. Tv ok. Säng något för mjuk. Jättebra städning. Frukost bra.

Lars Erik

20 August 2023
9

Myrtel

20 August 2023
9

Vi tyckte att allt fungerade bra.

Hilde

15 August 2023
7.5

Veronica

14 August 2023
8

Nära till allt, rent och fint, otrolig frukost. Det enda som var sämre var att minikylen funkade inte, den blev aldrig kall.

Kerstin

13 August 2023
10

Trevlig personal och hjälpsam. Bra frukost.

Eleonor

07 August 2023
9.5

Bra om man på hemsidan lägger in en liten karta hur man enklast tar sig dit från centralen. Det ligger inte långt därifrån. Men jag tyckte det var svårt att hitta trots att jag ringde och fick vägbeskrivning.

Brith

06 August 2023
10

Trevlig personal, frukosten var superbra.

John Egil

31 July 2023
9

Mangelen på aircondition ble merkbart på natta når man ikke får frisk luft, ellers enkle og funksjonable rom. Heisen var et kapittel for seg selv, pakker nok lett neste gang jeg drar dit. Superb lokasjon, midt i smørøyet!

Anita

26 July 2023
8.5

Marianne

23 July 2023
9

Magnus

22 July 2023
9.5

Centralt, suverän personal, grym frukost

Lilian

15 July 2023
8.5

Bra centralt läge. Bra hotellfrukost.

jasmin

12 July 2023
10

Håkan

06 July 2023
8.5

Ett bra boende med härlig frukost.

Julia

05 July 2023
8

Leif

04 July 2023
9.5

Nära till allt, då menar jag allt. Rent o finnt, bra frukost. Men det borde vara 2 stollar på rummet istället för en. Det är ganskas obekvämt att sitta på sängkanten.

Viktoria

27 June 2023
10

Trevligt hotell, god frukost och nära till stan!

Maria

26 June 2023
7

Bra frukost, för lite förvaring på rummet. Förstår fortfarande inte varför jag inte kan få mitt kvitto när jag har betalat. Fick det inte förrän jag checkade ut.

Gun

22 June 2023
8

Dåligt fungerande hiss. Hotellet dåligt skyltad,svårt att hitta. Dåligt städat golv på rummet. Mycket bra frukost och trevlig personal

Tomas

21 June 2023
9.5

Allt var magiskt bortsett från värmen på rummet (värmebölja i Sthlm när jag sov där)

Margareta

17 June 2023
9

Området är tråkigt men perfekt centralt beläget och nära till trevliga promenadstråk. Trots att jag genom fönstret såg tåg komma och gå hörde jag dem inte. Lite slitet men mestadels i gott skick och framförallt rent och fräscht.

Sofia

17 June 2023
8.5

Centralt beläget hotell. Rent och fräscht. Bekväm säng. God frukost med stort utbud. Trevlig och serviceinriktad personal.

John

15 June 2023
9

Magnus

11 June 2023
8.5

Elisabeth

06 June 2023
9

Endast sängen var problemet. 140 säng där vi båda rullade ner i mitten. Hårdare säng hade löst problemet. Superhärlig personal både på hotellet o frukostmatsalen

Gunnel

01 June 2023
7.5

Möbleringen av rummet var konstig. Det vore bättre att sängen står så att tv:n är rakt fram. Trångt och sängens ena långsida kloss mot väggen.

Lisbeth

31 May 2023
9.5

Centralt lite mindre hotell till bra pris. Mycket bra frukost.

Birgitta

29 May 2023
10

Helena

28 May 2023
7.5

Det uppgraderade rummet var helt OK. Läget på hotellet bra för vår del då vi skulle hålla oss i denna del av Stockholm. Nära till Centralen. Frukosten bra. Tjejen I hästsvans höll ordning, Löneförhöjning? I stort sett nöjd med vistelsen.

veronica

27 May 2023
10

Kenth

19 May 2023
8

Enda nackdelen är att dubbelsängen inte var tillräckligt bred för 2 personer. Allt annat helt ok. Extra plus för närheten till Centralen och city i övrigt.

Christina

17 May 2023
10

Mycket bra hotel badrummet frächt och snyggt sängar sköna och bra kuddar Snygg designers och tavlor Frukosten mycket bra Kommer gärna tillbaka. Rent och snyggt

Berit Marie Lise

15 May 2023
8

Veldig sentralt, rett ved bussholdeplassen for flygbusserna og flytoget. Litt ukoselige omgivelser, men veldig ok for noen dager i Stockholm.

Glenn

10 May 2023
8

Helt ok om man vill ha billigt boende centralt i Stockholm

Madelene

09 May 2023
10

Maria

03 May 2023
10

Trevligt hotell med jättegod frukost!

Anette

30 April 2023
10

Ingmari

28 April 2023
8.5

Bra prisvärt hotell med bra central placering

Marie-Louise

27 April 2023
10

Lugnt läge trots att det ligger så nära centralstationen. Trevlig hjälpsam personal. Här kommer jag att boka mig fler gånger.

Susanne

27 April 2023
8

Väldigt nära tåg- o busstationen Lätt att ta sig in till butiker o teatrar

Mauritz

26 April 2023
8.5

Susanne

24 April 2023
10

Trevlig personal, bra sängar. Rent och snyggt. Trevlig lobby. Fantastisk frukostbuffé.

Maria Søvik Bjørneset

16 April 2023
9.5

Sentralt hotell til en god pris

Dan

12 April 2023
8

Lena

07 April 2023
8

Trevlig personal! Bra frukost! Trivsam lobby! Bra läge, intill centralstationen. Lugnt!

Ann-Marie

27 March 2023
10

Toppen! Nära från Cityterminalen. Nära till centrum. Mycket trevlig och hjälpsam personal.

Hans

13 March 2023
10

Per

25 February 2023
8.5

Ett bra hotell med ett av Stockholms bästa läge med närhet till allt, mycket lätt att nå om du kommer med tåg, buss eller flyg

Gunilla

22 February 2023
8.5

Rummet var alldeles för litet. Dubbelrummet var som ett enkelrum. Inte ok. Personalen trevlig och tillmötesgående och superbra frukost.

Mia

21 February 2023
8.5

Sune

20 February 2023
9

Martin

14 February 2023
8.5

Yngve

09 February 2023
7.5

eva

02 February 2023
10

Åsa

01 February 2023
10

Jättefint hotell med god frukostbuffe

AnnChristin

30 January 2023
9.5

Suveränt läge, hotellet motsvarar väl tre stjärnor men frukosten fyrstjärning! Jag kommer att återvända.

Emma

29 January 2023
8.5

Bra frukost och jättetrevlig personal! Mysig foaje där man kan sitta och ta det lugnt, spela spel, ta en drink...🙂 superbra läge!

Lars

27 January 2023
7.5

Thomas

23 January 2023
8.5

Trevligt bemötande, mycket bra frukost. Hotelldelen liten finlandsbåtskänsla men helt okej.

Matilda

01 January 2023
8.5

Paul

21 December 2022
9

Ett bra hotell, rent och snyggt. Vi måste berömma den fantastiska frukosten, helt superb!

Thord

21 December 2022
7.5

Trivsamt

Anna

14 December 2022
7.5

enar

09 December 2022
7.5

Bra frukost, rent och välstädat. Men rum utan fönster vill vi aldrig mer uppleva. Kändes innestängt. Bra läge.

Anna-Lena

08 December 2022
10

Ann-Margret

08 December 2022
9

Nära till centrum och teatern som vi skulle besöka. Det är perfekt som ett övernattnings hotell. Bra med stor lounge då vi var 7 personer och fick sköna sittplatser att ta vårt kaffe och umgås som var gratis under vistelsen. Supergod frukost!

Pia

06 December 2022
9.5

Sylvia

25 November 2022
8.5

Härlig frukostbuffe’, innehöll allt man kunde önska! Nära Cityterminalen men knepigt att hitta dit. Hotellet bör satsa på större namnskylt! Fick dålig vägvisning på Centralstationens info.

Sigrid

24 November 2022
9

Veronica

16 November 2022
8.5

Små rum gjorde det svårt att få plats med kläderna, men rummet och särskilt badrummet var fräscht.

Åke

16 November 2022
6.5

Jag är 73 år. Legat på många hotell. Men aldrig varit med om så små rum så att inte man kan lägga sig i sängen utan att gå över min parter.

Helena

16 November 2022
8

Rent och snyggt. Superbra läge. Ganska enkelt boende. Kan rekommenderas .

Lisbeth

03 November 2022
9

Ett bra boende för 2 personer välstädat fräscht och mycket god och riklig frukost

Folke

31 October 2022
9

Helt ok och bra läge.

Susanne

30 October 2022
10

Mikael

26 October 2022
6

Ann

26 October 2022
9

Rummen utan fönster var ingen hit. Luften stod stilla och kändes som att det inte fanns någon luftkonditionering alls. Men nu har vi provat det också… Frukostbuffén var den absolut lyxigaste och godaste vi har ätit!!!

Bo

18 October 2022
7

Detta hotell har ett centralt läge som passar för shopping och andra aktiviteter samt nära till tåg och tunnelbana och supergod frukost.

Brittmari

16 October 2022
8.5

Trångt i rummet, bara plats en sida om sängen. Saknar plats för en liten fåtölj. Byta skrivbord mot litet bord? Bra med vattenkokare på rummet. Trevlig miljö i receptionen, uppskattar möjlighet att ta kaffe där. Mycket god frukost.

Karin

11 October 2022
4.5

Frukosten var utmärkt. Det centrala läget bra.

Inga-Britt

10 October 2022
9.5

Mycket god service! Fantastiskt fint rum!! Välstädat och lyxkänsla! Nära till Centralstation 5 min gångväg! Mycket bra frukost med mycket att välja på Härlig lobby med sittvänliga möbler Jag och mitt resesällskap är mycket nöjda vi återkommer

Merit

28 September 2022
7.5

Litet rum men väldigt bra frukost

Danielle

21 September 2022
9.5

A really nice hotel close to the centre of Stockholm. The hotel has everything you might need and a really good breakfast! Was a bit strange being underground in a room with no window, but it made for a great night's sleep!

CHRISTIAN

18 September 2022
8

Mye støy fra andre rom og korridorer. Noe nedslitt og dårlig renhold. Grei frokost og hyggelig personal.

Kathrin

08 September 2022
9.5

Mycket bra hotell . Blev riktigt överraskand . Kommer att återkomma.

Ole Petter

07 September 2022
9

Ewa

07 September 2022
6.5

Bokat ett dubbelrum för 2 vuxna och 1 baby. Fick ett enkelrum med 140 säng och knappt plats att stå på golvet. Efter att vi klagat så fick vi ett fint rum andra natten. Men första va katastrof så känner inte att jag vill rekommendera detta. 🫣

Berit Siljeholm

05 September 2022
9

Nina

30 August 2022
7.5

Nära till stan. Jättebra frukost. Fint i frukostrestaurangen plus att man även fick sitta ute. Tråkigt litet rum i källaren utan fönster

Magnus

24 August 2022
7

För små rum och liten säng för 2 vuxna personer

Vivan BIRGITTA

24 August 2022
7.5

Okej pris och plats för den här resan med närhet till centralstationen. Rum i källaren, fönsterlöst. Funkade ändå. Trevlig och serviceinriktad kille som jobbade i baren

Elisabeth

21 August 2022
9

Ellinor

17 August 2022
10

Maria

15 August 2022
10

Super nöjda med allt

Karin

13 August 2022
10

Rent o fint o fräscht. Bra läge och supergod frukost .trevlig personal.

eva-helen

11 August 2022
9

Sentralt, og stille gate. Rom uten vindu, fungerte fint. God frokost. Bar og sittegruppe i lobby, positivt. Sengeteppe og pynteputer, kan kuttes ut for min del. Lite hygienisk, da disse brukes fra gjest til gjest. Ofte uten vask mellom.

AnnBritt

08 August 2022
8

Kändes som om personalen var lite ointresserad. Bra frukost!

Gunnel

07 August 2022
6.5

Gunilla

07 August 2022
6.5

Wivianne

06 August 2022
6

Beata

06 August 2022
10

Toppen frukost!!!

Ann-Charlotte

06 August 2022
7

Små rum mycket dåligt luft på rummet fönster gick ej att öppna Bra Frukost bra gym som man fick låna

Lena

04 August 2022
10

Maria

01 August 2022
9

Suveränt läge, nära centralstation, men det är otroligt små rum. Sängen var helt okej, men endast 140 cm bred och omöjlig att nå från två håll. Det borde framgå att dubbelrummen är klaustrofobiskt små. Frukosten var däremot suverän.

Ulrika

01 August 2022
8

Central hotell med okej frukost. Vårt rum städades inte under vår 3 nätter långa vistelse. Trevlig personal.

Eldfrid

31 July 2022
6.5

Marit Torill

31 July 2022
8.5

Meget bra frokost med bra utvalg, men veldig trangt i spisesalen. Greit rom, men lite og kunne ikke åpne vindu. Rommet lå i under etasjen noe vi ikke syntes var greit. Hotellet var lite «synelig» uten navn, derfor vanskelig å finne.

Eber

26 July 2022
10

Åsa

23 July 2022
8.5

Bra läge men smala sängar fungerar alldeles tillräckligt bra frukost

Eva

23 July 2022
7.5

Marie

23 July 2022
8

Den uppgradering som vi fick var oerhört uppskattad.

Frida

22 July 2022
9

Fantastiska sängar, trevlig frukost

Annika

22 July 2022
7.5

Ulla

21 July 2022
8

Bra läge fräscha rum och en härlig frukost.

Britt-Marie

20 July 2022
8

Monica

18 July 2022
10

Ulla

18 July 2022
10

Anna-Stina

18 July 2022
8.5

Det var ett litet och varmt rum i källaren. Saknade luftkonditionering.

Carina

11 July 2022
7

Väldigt små rum, inget fönster. Lite svårt att hitta till hotellet

Eléni

06 July 2022
10

Väldigt fint och städat, vi hade fönster på rummet med utsikt över tågstationen men det var inget som störde, bra bemötande, centralt och bra, vi kommer tillbaka

Jeanette

04 July 2022
6.5

Mysigt hotell men lite få faciliteter. Bra läge nära buss och tågstation

Maria

02 July 2022
8

Toppen läge, bra frukost. Hade rum utan fönster, trodde det skulle kännas mer instängt än vad det var, rummet i övrigt fräscht.

Kerstin

29 June 2022
8

Rent och fräscht hotell med bra läge och väldigt bra frukost.

Richard

26 June 2022
9.5

Väldigt hjälpsam personal(tror han hette Emil)som lät oss checka in kl 11 fast det var först kl 15 i bokningen så vi fick tillgång till parkering i garaget och slapp leta efter gatan! Bra frukost och suverän smoothie. Småa rum men billiga.

Lena

25 June 2022
8.5

God frukost

Karin

20 June 2022
8

Vanskelig å finne hotellet. Lette en hel time men i virkeligheten var det nært busstasjonen.

Lena

16 June 2022
9.5

Åsa

07 June 2022
10

Fantastiskt god frukost, rummet var utan fönster vilket var en överraskning men det funkade.

Eva

03 June 2022
9.5

Lungt

Ola

29 May 2022
8.5

Mycket centralt och lugnt. Fräscht hotellrummet utan fönster. Men det var trevligt ändå den korta stund vi var där på kvällen. Frukosten var bra även om det var lite trångt

Laila Bariås

27 May 2022
7

Grei

Karin

16 May 2022
8

De små dubbelrummens storlek borde varit enkelrum. Var tvungen att krypa över ena sängen för att komma till sängen längst in. Man ska inte ha ha några krämpor.

Elisabeth

15 May 2022
8

Knut

12 May 2022
8

Helt greit!

Amelia

10 April 2022
8

Bra centralt. Kallt i baren och receptionen. Mycket fint rum, tyst och lugnt.

Josefin

02 April 2022
6

.

Lena

28 March 2022
9.5

Elisabet

24 March 2022
7.5

Billigt och bra läge. Små rum, Rent och fräscht. Enkel frukost men helt ok

Camilla

21 March 2022
7

yvonne

07 March 2022
8

Lena195

03 March 2022
9.5

Toppen läge nära rececentrum o centralen !! Sköna sängar 👍

Ulla

20 February 2022
6

Anita

25 December 2021
9.5

Mycket bra service! Skulle önska lite mer värme på toaletten

Catrine

06 December 2021
10

Maria

28 November 2021
10

Gustav

31 October 2021
8

Trevligt och lugnt. God frukost.Bra läge på hotellet.