Thon Partner Hotell Kungsbron
About this property
Description
Thon Partner Hotell Kungsbron i Stockholms centrum
ligger bara två minuter från Stockholms centralstation. Hotellet erbjuder
bekvämt och modernt boende med hög kvalitet i centrala Stockholm. Alla rum och
sviter samt lobbyn är inredda med exklusiva skandinaviska trämöbler. Rummen har
även kvalitetssängar från Jensen, energibesparande LED-tv och kostnadsfri
Wi-Fi. Thon Partner Hotell Kungsbron ligger ett stenkast från snabbtåget Arlanda
Express, flygbussarna och Stockholms centralstation.
- 151
rökfria rum
- Dubbelrum & Enkelrum
- Bar
- Restaurang
- Gratis gym i närheten
- Bagageförvaring
- LED-tv
- Gratis Wi-Fi
- Chromecast
- Parkering (avgift tillkommer)
- Rullstolsanpassat
- Hårtork på rummet
- Vattenkokare
- Daglig städning
- Kontantfritt hotell
Availability
Dubbelrum utan fönster med frukost
Dubbelrum med frukost
Dubbelrum med en 160cm säng eller 2*90cm sängar. Frukost ingår.
Uppgraderat dubbelrum med frukost
Uppgraderat dubbelrum har fönster och en 180cm dubbelsäng
What guests said
See what they love
Ulrika
28 January 2026Bästa läget med närheten till Centralstationen samt hotellets fina frukost, saknade ingenting! Fräsch och stort badrum, goa täcken!
Ann-Louise
24 January 2026Ett fantastiskt bra hotell med en väldigt god frukost och fin personal med ett trevligt bemötande. Närheten till tåget är så bra och ett billigt pris på rummet gjorde vistelsen så smidig.
Ari
20 January 2026Rummet var ok och frukosten var jättebra👍
Lars-Åke
19 January 2026Mycket bra
Explore the area
What's nearby
Please select one or more rooms you want to book
You have selected a different number of rooms than what you searched for. Please change the number of rooms to add to basket, or redfine your search.
Categories
Customer Reviews
Ulrika
28 January 2026Bästa läget med närheten till Centralstationen samt hotellets fina frukost, saknade ingenting! Fräsch och stort badrum, goa täcken!
nina
27 January 2026Ann-Louise
24 January 2026Ett fantastiskt bra hotell med en väldigt god frukost och fin personal med ett trevligt bemötande. Närheten till tåget är så bra och ett billigt pris på rummet gjorde vistelsen så smidig.
Ari
20 January 2026Rummet var ok och frukosten var jättebra👍
Lars-Åke
19 January 2026Mycket bra
Carina
11 December 2025Eva
11 November 2025Centralt hotell, men ändå tyst på nätterna. Små rum men för oss spelade der ingen roll. Bra säng.
NANCY
02 November 2025Inger
13 October 2025Anna-Maj
09 October 2025Anna
08 October 2025Bästa hotellet, nära till city och kollektivtrafik. Försöker alltid att få ett rum på detta hotell.
Torbjörn
08 October 2025Service andan mycket bra! Rummet höll vad vi efterfrågat! Imponerande frukost o utbud!! Chefen mycket trevlig o glad!!
Ragnhild
19 September 2025Små men funktionella rum. Dubbel superior var perfekt för en person. Litet trångt i frukostmatsalen men bra utbud med bl.a. ingefärashots och våfflor. Trevlig personal.
Kerstin
16 September 2025Joakim
03 September 2025Jag har aldrig blivit så vänligt omhändertagen på ett hotell som på detta Thon hotell. Frukosten var toppen!
Eva
23 August 2025Spartansk men härlig personal
Barbro
09 August 2025Kerstin
20 July 2025Trevlig personal, god frukost, helt okej rum och nära till det mesta.
Inger
14 July 2025Bra prisvärt boende. Nära till all kommunikation.
Erica
09 July 2025Julia
08 July 2025En bra hotell med trevlig personal och bra frukost.
Randi
07 July 2025Kari
07 July 2025Monica
30 June 2025Mia
30 June 2025Enkelt, trevligt, hjälpsam personal och en fantastisk frukost
Lotta
18 June 2025Karin
06 May 2025Rummet superbra men mycket störningar på tv. Mycket trångt vid frukosten.
Paul
01 May 2025Rum med fönster, men utan utsikt. Bra rum, bra frukost, trevlig och hjälpsam personal. Bra centralt läge nära Centralstation och T-Centralen.
Paul
01 May 2025Rum med fönster, men utan utsikt. Bra rum, bra frukost, trevlig och hjälpsam personal. Bra centralt läge nära Centralstation och T-Centralen.
Marie-Louise
14 April 2025Åke
10 April 2025Airi
09 April 2025Berit
07 April 2025Mycket bra frukost.
Björn
03 April 2025Mycket bra frukost, möjlighet att träna på STC-gym på kort gångavstånd, bar öppen till kl 24 på lördag kväll, hjälpsam personal. Nära till Cityterminalen och Centralstationen. Saknade bara bastu på hotellet.
Jerry
30 March 2025Ann-Catrin
19 March 2025Personalen var supertrevliga!
Marianne
19 March 2025Maria
17 February 2025Fantastisk frukost
Marie
05 February 2025Enkelt hotell som hade det som behövs. Trevlig personal o fin frukost. Bra läge med nära till allt.
Inger
04 February 2025Katarina
04 February 2025Mycket bra hotell på alla sätt, bra läge, supertrevlig personal och väldigt god frukost. Aningen varmt i rummet (rum utan fönster) på natten men gick ju att ta av sig täcket en stund ;)
Emma
02 February 2025Nära och bra hotell när man ska åka vidare från Stockholm Central
Per Esben
02 February 2025Per
01 February 2025Björn
29 January 2025Centralt hotell med lugnt läge. Uppskattade mest att det av en kort promenad från Stockholm C
Naima
27 January 2025Det var ett bra hotell till ett bra pris från Hotellpremien. Helt ok standard. Bra beläget med tanke på närhet til stan. Bra med tillgång till gym i närheten av hotellet.
Åsa
24 January 2025Irene
23 January 2025Barbro
13 January 2025Ellen
07 January 2025Et enkelt standard hotell, med god frokost og god service. Små rom, men fin beliggenhet når man kom frem til Stockholm med kollektivt. Gå avstand til alt man måtte trenge.
Yvonne
22 December 2024Allt bra, fin och engagerad personal.
Gunilla
04 December 2024Trivsam lobby. Fantastiskt trevlig personal
Åsa
27 November 2024Mycket prisvärd vistelse med magnifik frukostbuffé. Återkommer gärna.
Kirsi
26 November 2024Ulla
23 November 2024Valde detta alt. främst pga läget. Nära Centralstn. Helt OK, prisvärt. Bra frukost. Rum och toalett kändes lite trånga. Vet inte om städ. ingick i priset. En av fyra dagar var sängarna bäddade, papperskorgar tömda.
Britta
13 November 2024Centralt, trevlig lite mindre lobby med lite spel och tidningar.
Matts
11 November 2024Allt var bra!
Rose-Marie
31 October 2024Jorunn Sofie
28 October 2024Rommene er som en sovefabrikk. Ligger i underatesjen uten vindu, rad på rad. Veldig koselig lobby, og veldig bra frokost,
Elin
23 October 2024Perfekt läge mellan Centralen och Oscarsteatern. Supertrevlig personal! Goaste sängarna jag faktiskt upplevt på hotell - och då sov vi i ett rum utan fönster. Tyst och skönt på natten och frukosten va kanongod! Här bor vi igen! :)
Marita
16 October 2024Rummen hade enkel standard. Frukosten var god.
Maria
22 June 2024Mycket bra läge, bra pris! Enda nackdelarna var att det var avloppslukt i badrummet och att det inte gick att få glutenfria pannkakor på frukosten. Ändå mycket nöjd med vår vistelse!!
Anna
03 March 2024När Centralstationen, Oscars teatern och casino Cosmopol. Väldigt fin frukostbuffé.
Ragnar
29 February 2024Kerstin
28 February 2024Bra med undantag av lång väg till frukostmatsalen när man är i behov av rullator. Ingen hiss dit och trappor att passera.
Marianne
28 February 2024Väl litet rum. Dåligt med hyllor i duschrum. Annars jättebra frukost sköna sängar. Trevlig personal.
Helene
20 February 2024Rent ,lugnt och mycket centralt.
Ann-Britt
16 February 2024Mikael
07 February 2024Mycket bra beläget boende nära till teatrar på Kungsgatan. Trivsamt Hotel med en väldigt bra och allsidig frukost.
Annika
29 January 2024Anna
29 January 2024Robert
24 January 2024Vi kan verkligen rekommendera detta hotellet, med tanke på läget nära Central stationen, Oscarsteatern, bra restauranger o centrum.
Inger
24 January 2024Tina
03 January 2024Josefin
22 December 2023Centralt läge rent och snyggt . God frukost .
Eskil
13 December 2023Selv om det ikke er vinduer på rommet, så gikk det bra. Gode senger
Liselotte
12 December 2023Trevlig personal. Bra läge nära Centralen. Supersköna sängar. Vi bodde i rum utan fönster, tyst och skönt. Inget väsen utifrån.
Lars-Åke
09 December 2023Det var bra rummet utan fönster var bra jag behöver inte något fönster för att sova en natt. Jag kommer tillbaka i slutet av Januari.
Ulf
07 December 2023Carina
07 December 2023Perfekt läge med gångavstånd från Centralstationen. Mysig lobby. Bra frukost och supersköna sängar
Jessica
06 December 2023Alva
06 December 2023Lars
22 November 2023Marie
15 November 2023Trevligt bemötande vid ankomst, behjälplig personal när vi stötte på ett problem. Nära till drottninggatan och centralen! Nätta rum som fyllde sin funktion. Trevlig frukostlokal och bra utbud.
Gerd
07 September 2023Nära Cityterminalen, litet hotell, trägolv, trevlig matsal. Möjlighet att lämna bagaget.
Malin
31 August 2023Mycket trevlig och hjälpsam personal!
Marguerite
28 August 2023Gisela
27 August 2023Praktisk läge nära Centralen, mycket vänlig och service inställd personal - trist och trångt rum, utan charm , fönster ut mot parkeringshus, men rent och lugnt; bra frukost, behövs kanske inte et så stort urval, kontrast till det spartanska rummet
Barbro
25 August 2023Kirsi
23 August 2023Olof
20 August 2023Bra med bagagerum. Tv ok. Säng något för mjuk. Jättebra städning. Frukost bra.
Lars Erik
20 August 2023Myrtel
20 August 2023Vi tyckte att allt fungerade bra.
Hilde
15 August 2023Veronica
14 August 2023Nära till allt, rent och fint, otrolig frukost. Det enda som var sämre var att minikylen funkade inte, den blev aldrig kall.
Kerstin
13 August 2023Trevlig personal och hjälpsam. Bra frukost.
Eleonor
07 August 2023Bra om man på hemsidan lägger in en liten karta hur man enklast tar sig dit från centralen. Det ligger inte långt därifrån. Men jag tyckte det var svårt att hitta trots att jag ringde och fick vägbeskrivning.
Brith
06 August 2023Trevlig personal, frukosten var superbra.
John Egil
31 July 2023Mangelen på aircondition ble merkbart på natta når man ikke får frisk luft, ellers enkle og funksjonable rom. Heisen var et kapittel for seg selv, pakker nok lett neste gang jeg drar dit. Superb lokasjon, midt i smørøyet!
Anita
26 July 2023Marianne
23 July 2023Magnus
22 July 2023Centralt, suverän personal, grym frukost
Lilian
15 July 2023Bra centralt läge. Bra hotellfrukost.
jasmin
12 July 2023Håkan
06 July 2023Ett bra boende med härlig frukost.
Julia
05 July 2023Leif
04 July 2023Nära till allt, då menar jag allt. Rent o finnt, bra frukost. Men det borde vara 2 stollar på rummet istället för en. Det är ganskas obekvämt att sitta på sängkanten.
Viktoria
27 June 2023Trevligt hotell, god frukost och nära till stan!
Maria
26 June 2023Bra frukost, för lite förvaring på rummet. Förstår fortfarande inte varför jag inte kan få mitt kvitto när jag har betalat. Fick det inte förrän jag checkade ut.
Gun
22 June 2023Dåligt fungerande hiss. Hotellet dåligt skyltad,svårt att hitta. Dåligt städat golv på rummet. Mycket bra frukost och trevlig personal
Tomas
21 June 2023Allt var magiskt bortsett från värmen på rummet (värmebölja i Sthlm när jag sov där)
Margareta
17 June 2023Området är tråkigt men perfekt centralt beläget och nära till trevliga promenadstråk. Trots att jag genom fönstret såg tåg komma och gå hörde jag dem inte. Lite slitet men mestadels i gott skick och framförallt rent och fräscht.
Sofia
17 June 2023Centralt beläget hotell. Rent och fräscht. Bekväm säng. God frukost med stort utbud. Trevlig och serviceinriktad personal.
John
15 June 2023Magnus
11 June 2023Elisabeth
06 June 2023Endast sängen var problemet. 140 säng där vi båda rullade ner i mitten. Hårdare säng hade löst problemet. Superhärlig personal både på hotellet o frukostmatsalen
Gunnel
01 June 2023Möbleringen av rummet var konstig. Det vore bättre att sängen står så att tv:n är rakt fram. Trångt och sängens ena långsida kloss mot väggen.
Lisbeth
31 May 2023Centralt lite mindre hotell till bra pris. Mycket bra frukost.
Birgitta
29 May 2023Helena
28 May 2023Det uppgraderade rummet var helt OK. Läget på hotellet bra för vår del då vi skulle hålla oss i denna del av Stockholm. Nära till Centralen. Frukosten bra. Tjejen I hästsvans höll ordning, Löneförhöjning? I stort sett nöjd med vistelsen.
veronica
27 May 2023Kenth
19 May 2023Enda nackdelen är att dubbelsängen inte var tillräckligt bred för 2 personer. Allt annat helt ok. Extra plus för närheten till Centralen och city i övrigt.
Christina
17 May 2023Mycket bra hotel badrummet frächt och snyggt sängar sköna och bra kuddar Snygg designers och tavlor Frukosten mycket bra Kommer gärna tillbaka. Rent och snyggt
Berit Marie Lise
15 May 2023Veldig sentralt, rett ved bussholdeplassen for flygbusserna og flytoget. Litt ukoselige omgivelser, men veldig ok for noen dager i Stockholm.
Glenn
10 May 2023Helt ok om man vill ha billigt boende centralt i Stockholm
Madelene
09 May 2023Maria
03 May 2023Trevligt hotell med jättegod frukost!
Anette
30 April 2023Ingmari
28 April 2023Bra prisvärt hotell med bra central placering
Marie-Louise
27 April 2023Lugnt läge trots att det ligger så nära centralstationen. Trevlig hjälpsam personal. Här kommer jag att boka mig fler gånger.
Susanne
27 April 2023Väldigt nära tåg- o busstationen Lätt att ta sig in till butiker o teatrar
Mauritz
26 April 2023Susanne
24 April 2023Trevlig personal, bra sängar. Rent och snyggt. Trevlig lobby. Fantastisk frukostbuffé.
Maria Søvik Bjørneset
16 April 2023Sentralt hotell til en god pris
Dan
12 April 2023Lena
07 April 2023Trevlig personal! Bra frukost! Trivsam lobby! Bra läge, intill centralstationen. Lugnt!
Ann-Marie
27 March 2023Toppen! Nära från Cityterminalen. Nära till centrum. Mycket trevlig och hjälpsam personal.
Hans
13 March 2023Per
25 February 2023Ett bra hotell med ett av Stockholms bästa läge med närhet till allt, mycket lätt att nå om du kommer med tåg, buss eller flyg
Gunilla
22 February 2023Rummet var alldeles för litet. Dubbelrummet var som ett enkelrum. Inte ok. Personalen trevlig och tillmötesgående och superbra frukost.
Mia
21 February 2023Sune
20 February 2023Martin
14 February 2023Yngve
09 February 2023eva
02 February 2023Åsa
01 February 2023Jättefint hotell med god frukostbuffe
AnnChristin
30 January 2023Suveränt läge, hotellet motsvarar väl tre stjärnor men frukosten fyrstjärning! Jag kommer att återvända.
Emma
29 January 2023Bra frukost och jättetrevlig personal! Mysig foaje där man kan sitta och ta det lugnt, spela spel, ta en drink...🙂 superbra läge!
Lars
27 January 2023Thomas
23 January 2023Trevligt bemötande, mycket bra frukost. Hotelldelen liten finlandsbåtskänsla men helt okej.
Matilda
01 January 2023Paul
21 December 2022Ett bra hotell, rent och snyggt. Vi måste berömma den fantastiska frukosten, helt superb!
Thord
21 December 2022Trivsamt
Anna
14 December 2022enar
09 December 2022Bra frukost, rent och välstädat. Men rum utan fönster vill vi aldrig mer uppleva. Kändes innestängt. Bra läge.
Anna-Lena
08 December 2022Ann-Margret
08 December 2022Nära till centrum och teatern som vi skulle besöka. Det är perfekt som ett övernattnings hotell. Bra med stor lounge då vi var 7 personer och fick sköna sittplatser att ta vårt kaffe och umgås som var gratis under vistelsen. Supergod frukost!
Pia
06 December 2022Sylvia
25 November 2022Härlig frukostbuffe’, innehöll allt man kunde önska! Nära Cityterminalen men knepigt att hitta dit. Hotellet bör satsa på större namnskylt! Fick dålig vägvisning på Centralstationens info.
Sigrid
24 November 2022Veronica
16 November 2022Små rum gjorde det svårt att få plats med kläderna, men rummet och särskilt badrummet var fräscht.
Åke
16 November 2022Jag är 73 år. Legat på många hotell. Men aldrig varit med om så små rum så att inte man kan lägga sig i sängen utan att gå över min parter.
Helena
16 November 2022Rent och snyggt. Superbra läge. Ganska enkelt boende. Kan rekommenderas .
Lisbeth
03 November 2022Ett bra boende för 2 personer välstädat fräscht och mycket god och riklig frukost
Folke
31 October 2022Helt ok och bra läge.
Susanne
30 October 2022Mikael
26 October 2022Ann
26 October 2022Rummen utan fönster var ingen hit. Luften stod stilla och kändes som att det inte fanns någon luftkonditionering alls. Men nu har vi provat det också… Frukostbuffén var den absolut lyxigaste och godaste vi har ätit!!!
Bo
18 October 2022Detta hotell har ett centralt läge som passar för shopping och andra aktiviteter samt nära till tåg och tunnelbana och supergod frukost.
Brittmari
16 October 2022Trångt i rummet, bara plats en sida om sängen. Saknar plats för en liten fåtölj. Byta skrivbord mot litet bord? Bra med vattenkokare på rummet. Trevlig miljö i receptionen, uppskattar möjlighet att ta kaffe där. Mycket god frukost.
Karin
11 October 2022Frukosten var utmärkt. Det centrala läget bra.
Inga-Britt
10 October 2022Mycket god service! Fantastiskt fint rum!! Välstädat och lyxkänsla! Nära till Centralstation 5 min gångväg! Mycket bra frukost med mycket att välja på Härlig lobby med sittvänliga möbler Jag och mitt resesällskap är mycket nöjda vi återkommer
Merit
28 September 2022Litet rum men väldigt bra frukost
Danielle
21 September 2022A really nice hotel close to the centre of Stockholm. The hotel has everything you might need and a really good breakfast! Was a bit strange being underground in a room with no window, but it made for a great night's sleep!
CHRISTIAN
18 September 2022Mye støy fra andre rom og korridorer. Noe nedslitt og dårlig renhold. Grei frokost og hyggelig personal.
Kathrin
08 September 2022Mycket bra hotell . Blev riktigt överraskand . Kommer att återkomma.
Ole Petter
07 September 2022Ewa
07 September 2022Bokat ett dubbelrum för 2 vuxna och 1 baby. Fick ett enkelrum med 140 säng och knappt plats att stå på golvet. Efter att vi klagat så fick vi ett fint rum andra natten. Men första va katastrof så känner inte att jag vill rekommendera detta. 🫣
Berit Siljeholm
05 September 2022Nina
30 August 2022Nära till stan. Jättebra frukost. Fint i frukostrestaurangen plus att man även fick sitta ute. Tråkigt litet rum i källaren utan fönster
Magnus
24 August 2022För små rum och liten säng för 2 vuxna personer
Vivan BIRGITTA
24 August 2022Okej pris och plats för den här resan med närhet till centralstationen. Rum i källaren, fönsterlöst. Funkade ändå. Trevlig och serviceinriktad kille som jobbade i baren
Elisabeth
21 August 2022Ellinor
17 August 2022Maria
15 August 2022Super nöjda med allt
Karin
13 August 2022Rent o fint o fräscht. Bra läge och supergod frukost .trevlig personal.
eva-helen
11 August 2022Sentralt, og stille gate. Rom uten vindu, fungerte fint. God frokost. Bar og sittegruppe i lobby, positivt. Sengeteppe og pynteputer, kan kuttes ut for min del. Lite hygienisk, da disse brukes fra gjest til gjest. Ofte uten vask mellom.
AnnBritt
08 August 2022Kändes som om personalen var lite ointresserad. Bra frukost!
Gunnel
07 August 2022Gunilla
07 August 2022Wivianne
06 August 2022Beata
06 August 2022Toppen frukost!!!
Ann-Charlotte
06 August 2022Små rum mycket dåligt luft på rummet fönster gick ej att öppna Bra Frukost bra gym som man fick låna
Lena
04 August 2022Maria
01 August 2022Suveränt läge, nära centralstation, men det är otroligt små rum. Sängen var helt okej, men endast 140 cm bred och omöjlig att nå från två håll. Det borde framgå att dubbelrummen är klaustrofobiskt små. Frukosten var däremot suverän.
Ulrika
01 August 2022Central hotell med okej frukost. Vårt rum städades inte under vår 3 nätter långa vistelse. Trevlig personal.
Eldfrid
31 July 2022Marit Torill
31 July 2022Meget bra frokost med bra utvalg, men veldig trangt i spisesalen. Greit rom, men lite og kunne ikke åpne vindu. Rommet lå i under etasjen noe vi ikke syntes var greit. Hotellet var lite «synelig» uten navn, derfor vanskelig å finne.
Eber
26 July 2022Åsa
23 July 2022Bra läge men smala sängar fungerar alldeles tillräckligt bra frukost
Eva
23 July 2022Marie
23 July 2022Den uppgradering som vi fick var oerhört uppskattad.
Frida
22 July 2022Fantastiska sängar, trevlig frukost
Annika
22 July 2022Ulla
21 July 2022Bra läge fräscha rum och en härlig frukost.
Britt-Marie
20 July 2022Monica
18 July 2022Ulla
18 July 2022Anna-Stina
18 July 2022Det var ett litet och varmt rum i källaren. Saknade luftkonditionering.
Carina
11 July 2022Väldigt små rum, inget fönster. Lite svårt att hitta till hotellet
Eléni
06 July 2022Väldigt fint och städat, vi hade fönster på rummet med utsikt över tågstationen men det var inget som störde, bra bemötande, centralt och bra, vi kommer tillbaka
Jeanette
04 July 2022Mysigt hotell men lite få faciliteter. Bra läge nära buss och tågstation
Maria
02 July 2022Toppen läge, bra frukost. Hade rum utan fönster, trodde det skulle kännas mer instängt än vad det var, rummet i övrigt fräscht.
Kerstin
29 June 2022Rent och fräscht hotell med bra läge och väldigt bra frukost.
Richard
26 June 2022Väldigt hjälpsam personal(tror han hette Emil)som lät oss checka in kl 11 fast det var först kl 15 i bokningen så vi fick tillgång till parkering i garaget och slapp leta efter gatan! Bra frukost och suverän smoothie. Småa rum men billiga.
Lena
25 June 2022God frukost
Karin
20 June 2022Vanskelig å finne hotellet. Lette en hel time men i virkeligheten var det nært busstasjonen.
Lena
16 June 2022Åsa
07 June 2022Fantastiskt god frukost, rummet var utan fönster vilket var en överraskning men det funkade.
Eva
03 June 2022Lungt
Ola
29 May 2022Mycket centralt och lugnt. Fräscht hotellrummet utan fönster. Men det var trevligt ändå den korta stund vi var där på kvällen. Frukosten var bra även om det var lite trångt
Laila Bariås
27 May 2022Grei
Karin
16 May 2022De små dubbelrummens storlek borde varit enkelrum. Var tvungen att krypa över ena sängen för att komma till sängen längst in. Man ska inte ha ha några krämpor.
Elisabeth
15 May 2022Knut
12 May 2022Helt greit!
Amelia
10 April 2022Bra centralt. Kallt i baren och receptionen. Mycket fint rum, tyst och lugnt.
Josefin
02 April 2022.
Lena
28 March 2022Elisabet
24 March 2022Billigt och bra läge. Små rum, Rent och fräscht. Enkel frukost men helt ok
Camilla
21 March 2022yvonne
07 March 2022Lena195
03 March 2022Toppen läge nära rececentrum o centralen !! Sköna sängar 👍
Ulla
20 February 2022Anita
25 December 2021Mycket bra service! Skulle önska lite mer värme på toaletten
Catrine
06 December 2021Maria
28 November 2021Gustav
31 October 2021Trevligt och lugnt. God frukost.Bra läge på hotellet.