Sverige · 07 Jun - 09 Jun · 2 Guests
Room 1
Adults
2
Children
0

Good Morning Hägersten

Västertorpsvägen 131, 129 33 Hägersten, Stockholm
8.7 Excellent (89 reviews)

About this property

Check-in: 15:00
Check-out: 12:00
Gym
Parkering
Handikappsanpassat
Restaurang
Husdjur tillåtna
Gratis parkering
Gratis WiFi
Smart-TV
Bastu
Tvättservice

Description

Good Morning Hägersten ligger i Hägersten strax utanför Stockholms tullar. Med en kort tunnelbaneresa tar du dig till Stockholm City för alla dess sevärdheter och nöjen. Hotellet är det perfekta boendet för effektiva jobbresor, innehållsrika möten och weekendresor med guldkant. Hotellet erbjuder eleganta hotellrum och bekväma med modern och smakfull design. Alla rum har gratis WiFi, platt-tv, arbetshörna med skrivbord och fåtölj. Fluffiga duntäcken, mjuka kuddar och manglade bomullslakan bäddar för en bra sömn. Badrummen är moderna och fräscha med sköna frottéhanddukar och behaglig belysning. Middag kan beställas från din Good Food-meny. Jag erbjuder avslappnade och mysiga restaurang kan du avnjuta vällagade middagar. Jag erbjuder baren kan du som gäst koppla av med en kopp kaffe eller ett glas vin. Vill du ladda batterierna finns gymmet ”Actic Hägersten” en trappa ned med ett stort utbud av klasser, spinningssal, träningsredskap och bastu. 

  • 206 rom
  • Dubbelrum & familjerum
  • Badrum med dusch
  • Gratis WiFi
  • TV
  • Skrivbord
  • Gratis toalettartiklar
  • Bastu
  • Gym
  • Restaurang
  • Spjälsäng
  • Extrasäng mot en avgift på 200 kronor per natt 
  • Husdjur tillåts mot en avgift på 200 kronor
  • Handikappanpassade rum finns tillgänglig
  • Gratis parkering på många platser 
  • Rökfritt
  • 10 minuters promenad till Västertorps tunnelbanestation
  • 15 minuters bilresa till Stockholms centralstation
  • 45 minuters bilresa till Arlanda flygplats
  • 14 km till Gamla Stan

Availability

Sorry! Unfortunately, we don't have any availability for your chosen dates.

Please try modifying your room quantity, dates or night stays using the search bar or alternatively contact our support team who will assist with your booking on 08-403 088 23.
Excellent 89 reviews
8.7

What guests said

Location
8.2
Facilities
8.2
Staff
9.2

See what they love

Kristina

07 May 2026
8

Bra/enligt förväntningar.

Rolf

22 December 2025
7.5

Enkelt men trivsamt.

Göran

17 December 2025
8

Bra värde för pengarna. Alltid trevlig personal. Fullt tillräcklig frukost utan extravaganser. Vore idé att ändra skyltarna (på flera ställen bla i hissen) som anger att baren är öppen till 22:30 när den stänger 22:00…

Lennart

21 October 2025
8.5

Motsvarade förväntingarna: rymligt o rent rum, tyst, bra säng. Badrummet litet, men helt ok. Bra frukost. Gratis parkering på låst område. Nära till tunnelbana, 10 min promenad. Kommer gärna tillbaka.

Explore the area

Please select one or more rooms you want to book

Sun 07 Jun - Tue 09 Jun (2 Nights)

You have selected a different number of rooms than what you searched for. Please change the number of rooms to add to basket, or redfine your search.

8.7 Excellent (89 reviews)

Categories

Location
8.2
Facilities
8.2
Staff
9.2

Customer Reviews

Elisabet

18 May 2026
8

Kristina

07 May 2026
8

Bra/enligt förväntningar.

Görel

29 April 2026
9.5

Marie

03 February 2026
8

Rolf

22 December 2025
7.5

Enkelt men trivsamt.

Göran

17 December 2025
8

Bra värde för pengarna. Alltid trevlig personal. Fullt tillräcklig frukost utan extravaganser. Vore idé att ändra skyltarna (på flera ställen bla i hissen) som anger att baren är öppen till 22:30 när den stänger 22:00…

Lars

26 November 2025
8

Maria

06 November 2025
7.5

Lennart

21 October 2025
8.5

Motsvarade förväntingarna: rymligt o rent rum, tyst, bra säng. Badrummet litet, men helt ok. Bra frukost. Gratis parkering på låst område. Nära till tunnelbana, 10 min promenad. Kommer gärna tillbaka.

Eva

24 September 2025
10

Jättebra hotell på alla sätt och vis!

Elisabeth

11 September 2025
7.5

Enkelt men bra hotell. Sköna sängar o kuddar. Parkeringsplatser finns i närheten.

Cecilia

11 September 2025
9

Stockholm er flott

14 August 2025
8

Helt OK hotell, rent, ryddig og ordentlig. Jeg har bodd der før og kommer nok til å bo der igjen.

Rolf

22 June 2025
8

Enkelt men trivsamt.

Roland

08 June 2025
9

Bra frukost

Victoria

02 April 2025
10

Miranda

23 January 2025
8

Det var trevlig. Smidigt att hitta dit och bra parkering.

Elisabeth

15 January 2025
8

Uppfyller våra behov. God frukost. Lätt att parkera.

Inga-Lena

10 December 2024
9

Trevlig personal ,bra rum och mycket god frukost. Hade önskat ett par extra krokar i badrummet till handdukar.Det hade sparat på tvätten.

Magnus

28 October 2024
8

Margit

27 October 2024
9

Trevlig personal

Peter

27 October 2024
10

Extra plus för parkeringen (nära och gratis) Parken Lugnet är en riktig pärla, borde vara K-märkt Missade tyvärr gymmet, får stanna lite längre nästa gång.

britt- marie

15 October 2024
9.5

Fint , fräscht , bra frukost till mycket bra pris

Britt

09 October 2024
9.5

Bra läge för bilburna, lätt att ta sig vidare in i centrum. Fri parkering. Mycket tillmötesgående personal. Bra rum. Absolut prisvärt.

Kerstin

21 August 2024
10

Kåre

23 July 2024
10

Fin beliggenhet ift kollektivt (t bane til byen)

Mats

06 July 2024
9.5

Monica

14 June 2024
9.5

För oss perfekt boende då vår son med familj bor mitt emot hotellet. Bra rum, sköna sängar, utmärkt frukost, trevlig personal.

Anja

04 May 2024
8.5

Brigitte

19 April 2024
9

Vi fikk et rom med meget dårlig lukt på badet. Det var enkelt å bytte rom. Vi fikk også tilgang til en varmeovn. Meget fornøyd.

Leif

16 April 2024
9

Inge

04 March 2024
9

Eva

30 November 2023
9.5

Ewa

23 November 2023
8.5

Tomas

01 November 2023
8.5

Görel

18 October 2023
8

Roger

11 October 2023
8

Anja

06 October 2023
7.5

Mycket bra och trevligt bemötande.

Birgitta

30 September 2023
10

Alltid lika trevligt att bo hos er,utbudet vid frukosten var lite litet. Tycker jag,kanske berodde på väldigt mycket,ungdomar som var hungriga denna vistelse. Kommer tillbaka snart igen. Ha det gott, Mvh från Uddevalla………………………………………….,,……………………………….

Ann-Charlotte

09 September 2023
8

Gun

07 September 2023
10

Fungerade utmärkt

Elisabeth

23 August 2023
9

Positivt överraskad.Utsidan mot lugn gata, ser inte rolig ut. Entrén inte välkomnande, men fint då man kommer in. Jättetrevlig personal i reception, bar, restaurang, Stor frukost. Enkla men rymliga rum.Sängar o toa ok. Begränsad Tv.Gratis parkering.

Kjell-Arve

13 August 2023
8.5

Hyggelig opplevelse for oss 2 voksne og 1 barn (9 år)! Godt rom med fin størrelse. Rent og pent. Hyggelig personale, fin frokost og restaurant med de valg man trengte. I utkanten av sentrum og 10 minutters gange til T-bane, men det var intet minus.

Yvonne

11 August 2023
8

Trevlig personal och bra frukost.

Ingela

07 August 2023
8

Rose-Marie

07 August 2023
7.5

Anna

06 August 2023
10

Ulrika

29 July 2023
7

Toppen med tillgång till Actic gym. Stora rum. Bra frukost.

Jørgen

27 July 2023
9

Familierommet besto av to store, nyoppussede dobbeltrom, med direkte forbindelse mellom hverandre. Veldig god plass, og praktisk med to bad. Gratis, sikker parkering, god frokost, og 8 min å gå til t-banen. Vi reiser mer enn gjerne tilbake 🙂

Madelene

17 July 2023
10

Bra hotell till bra pris, god frukost och trevlig personal.

Gun

12 July 2023
9

Dunia

10 July 2023
10

Allt var perfekt! Rummet, services och goda frukosten.

Rikard

10 July 2023
8.5

Vibeke

08 July 2023
9.5

Ligger litt utenfor Stockholm, men kort vei til t-bane (10min). 15 min med t-bane inn til sentrum. Helt greit hotell, med god frokost. Egen parkering til bilen, bak lukket gjerde. Fabelaktig.

Gun

04 July 2023
8.5

Trevligt och lugnt hotell med bra service. Bra frukost.

Charlotte

02 July 2023
8.5

Åke

07 June 2023
8.5

Tommy

02 June 2023
9

Bra personal. Bra läge

Inge

07 March 2023
8.5

Tysta rum, bra frukost. Trevlig personal

Bäckström

22 February 2023
7

Lite snålt att baren inte öppnar förrän 16:30 på helgen. Bra med fri parkering. Enkla, men helt ok, rum. Vore bra med lite avställningsytor kring frukostbuffén.

Lise-Lott

14 February 2023
9

Miranda

27 January 2023
8.5

Trevligt och lätt att hitta till.

Roger

21 December 2022
9.5

Lite högre värme på varm mat vid frukosten

Ann-Charlotte

14 December 2022
8.5

Lite kallt på rummet! Önskvärt med fön på rummet. Hade tur att få låna den sista fönen.

Inger

30 November 2022
8

Jan-Olof

16 November 2022
6

Ett bra hotell i budgetklass med möjlighet att få sig en matbit i en restaurang.

Inga

17 October 2022
4.5

Lena-Maria

01 October 2022
7.5

Fräscht rum, ljust, tyst och behagligt. God frukost med nybakat gott bröd och allt annat man behövde. En trivsam vistelse utan några problem.

Örjan

28 September 2022
8

Klas

25 September 2022
9

Fantastiskt trevlig personal som var oss hjälpsamma kring lite extra saker vi behövde för vår hund.

KATJA

24 September 2022
8

Kurt

11 September 2022
8.5

Varmt på rummet under högsommar, saknar luftkonditionering.

Göran

20 August 2022
7.5

Fungerade bra som vanligt. Saknar lite ytor att ställa brickan på när man plockar ihop sin frukost. Gott humör hos kvällspersonalen trots stressen med fullsatta turistbussar som skulle utformas.

Susanne

09 August 2022
9.5

Jättebra läge, nära till E4. Väldigt trevlig och duktig personal, både i kök, städ och reception. Lugnt och en lagom promenad till t-banan. Bra mat och jättebra frukost!

AnnMargret

04 August 2022
10

Fantastiskt trevlig personal! Smidigt! Underbar frukost, faktiskt den bästa jag ätit på ett svenskt hotell, och jag har bott på mååååånga. Kommer gärna tillbaka! 😃

Marita

04 August 2022
8

Jätte. bra med gratis parkering. Rummen helt ok för en natt. Tycker att hårtork kunde finnas på rummet. Jätte bra frukost.

Maggan

24 July 2022
9.5

Arnt

13 July 2022
9.5

Meget god mat der. Rent og ryddig der. Men dusjen bør fikses

Aina

12 July 2022
10

Takk for fint opphold, god service, flott frokost og gode senger. Trygg parkering for bil og sykkel. Kort vei til T-bane og Stockholm. Eneste negative var litt kloakklukt på badet. Men det kan jo fikses med rengjøring av sluk og vannlås😊

Leif

09 July 2022
10

Susanne

21 June 2022
8

Inge

18 June 2022
7.5

Lätt att hitta stora rum bra frukost

Birgitta

09 June 2022
8

Fönstret i rummet var skevt och gick inte att stänga vilket var jobbigt eftersom E4 går precis utanför och trafiken hördes hela tiden. Jag sov väldigt dåligt i två nätter. Dessutom fanns det endast en sovkudde per p. Utmärkt parkering!

Rolf

07 June 2022
8.5

Maria

04 June 2022
9.5

Bra hotell. Fräscht rum. Lite svårt att komma in i duschen. Komfortabla sängar. Bra läge på hotellet. Bra gratis parkering.

Ingrid

27 May 2022
10

Lungt o skönt ingen störning från övriga gäster. Ingen störande trafik. Bra frukost.

Pirkko5

09 May 2022
8.5

Ingela

04 May 2022
9.5

Mycket nöjda / tack

Ingrid

21 March 2022
9.5

Prisvärt hotell med härlig frukost och trevlig personal! Återvänder gärna dit igen.