Få personlig hjälp att boka hotell
Få experthjälp av vår kundservice med rekommendationer, bokningar och de bästa erbjudandena. Ring oss på 0771 200 610 eller skicka e-post till info@hotellpremien.se.
Vi har öppet alla vardagar med undantag för helgdagar.
- Måndagar kl. 08.30 till 17.00
- Tisdagar kl. 08.30 till 17.00
- Onsdagar kl. 08.30 till 17.00
- Torsdagar kl. 08.30 till 17.00
- Fredagar kl. 08.30 till 17.00
Info gällande Covid-19:
Hotellpremien och de hotell vi samarbetar med följer Folkhälsoinstitutets rekommendationer och uppmaningar. Vi förstår att det finns en oro bland Hotellpremiens kunder men vi vill försäkra er om att vi gör vårt bästa för att tillgodose alla så gott vi kan.
I dagsläget så kan du byta datum för din hotellvistelse kostnadsfritt upp till 3 gånger när ni bokat med Hotellpremien. Vi erbjuder er att flytta datum på er vistelse utan extra avgift 3 gånger. Om det är en prisskillnad mellan datumen så kommer ni att debiteras för detta. Observera att om ni vill ändra hotell så räknas det som en avbokning och en ny bokning måste göras.
Vid eventuell avbokning ber vi er att skicka in ett läkarintyg till info@hotellpremien.se tillsammans med ert bokningsnummer så kommer vårt Hotellpremien team höra av sig till er inom kort.
Hjälp - kan inte betala
För att kunna genomföra ett onlineköp måste du ha ett Bank ID, kortläsare eller öppna upp ditt betalkort för internetköp. Hur man öppnar upp för internetköp beror på vilken bank du har. Här kan du läsa mer om de olika bankerna:
Oftast är det samma process hos de olika bankerna hur man öppnar upp för internetköp. Kom ihåg att kontakta din bank om hur just den fungerar. Nedan är bara exempel på hur en del av bankerna har valt att göra det.
Hur öppnar man kortet för internetköp?
Öppna ditt kort via Internetbanken
- Logga in i Internetbanken.
- Klicka på kortet du vill öppna och gå till rubriken " Internetköp " och "ändra".
- Klicka på bekräfta.
- Ditt kort är nu öppet för onlineköp i 60 minuter.